پورتال رسانه ای منطقه آزاد قشم:: سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات اصناف درگهان راه‌اندازی شد

چهارشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۱:۴۰ ۱۱۷
طبقه بندی: اخبار
چچ
سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات اصناف درگهان راه‌اندازی شد

سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات اصناف درگهان راه‌اندازی شد

سرپرست مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از راه‌اندازی سامانه تلفن رسیدگی به شکایات اصناف در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدرضا حقیقی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این سامانه در راستای اجرای سیاست‌های دولت مردمی و با تأکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی به شکایات مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی شده است.
وی ادامه داد: مردم می‌توانند شکایات خود را در تماس با شماره 35252630-076 مطرح کنند و  در اسرع وقت شاهد رسیدگی و پاسخگویی به موضوعات مطرح شده باشند.
سرپرست مدیریت امور درگهان منطقه آزاد قشم در پایان یادآور شد: این سامانه باهدف جلب بیشتر اعتماد عمومی نسبت به کسب‌وکارها و پاسخگو بودن مسوولان ذی‌ربط، همچنین تجمیع و یکپارچه‌سازی شکایات به‌منظور برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر در آینده راه‌اندازی شده است.

آدرس کوتاه شده:
فهرست طبقات