سرپرست مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم از راهاندازی سامانه تلفن رسیدگی به شکایات اصناف در این شهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمدرضا حقیقی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این سامانه در راستای اجرای سیاستهای دولت مردمی و با تأکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای تکریم اربابرجوع و رسیدگی به شکایات مردمی در کوتاهترین زمان ممکن راهاندازی شده است. وی ادامه داد: مردم میتوانند شکایات خود را در تماس با شماره 35252630-076 مطرح کنند و در اسرع وقت شاهد رسیدگی و پاسخگویی به موضوعات مطرح شده باشند. سرپرست مدیریت امور درگهان منطقه آزاد قشم در پایان یادآور شد: این سامانه باهدف جلب بیشتر اعتماد عمومی نسبت به کسبوکارها و پاسخگو بودن مسوولان ذیربط، همچنین تجمیع و یکپارچهسازی شکایات بهمنظور برنامهریزی برای ارائه خدمات بهتر در آینده راهاندازی شده است.